VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

SUNZONE (v nadaljevanju samo kot »mi«) osebne podatke zbira tako, kot to zahteva ali dovoljuje zakonodaja. Osebni podatki, ki jih zberemo, so obravnavani kot zaupni. Zavezujemo se k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov kupca. Osebne podatke (ime in priimek, naslov, naslov elektronske pošte, uporabniško ime in geslo, ID za DDV (če ste pravna oseba), telefonska številka, izdelek, ki ga je stranka naročila in nastavitve ter vse ostale podatke, ki jih stranka prostovoljno vnese v svoj profil ali spletno trgovino) bomo uporabili izključno za potrebe izpolnitve naročila, pošiljanje reklamnega in informativnega gradiva, ponudb, računov in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

PIŠKOTKI
Naše spletno mesto uporablja piškotke, ki obiskovalcu ali uporabniku omogočajo prikaz in uporabo naših spletnih strani, prilagojeno njegovim željam. Piškotek je majhna besedilna datoteka, ki jo spletni strežnik shrani na disku vašega računalnika. Glavni namen piškotka je, da v računalnik shrani vaše nastavitve in druge podatke, tako da ti jih ob naslednjem obisku naših spletnih strani ni potrebno več vnašati. Uporaba piškotov je ustaljen postopek na večini spletnih mest. Standardne nastavitve brskalnika omogočajo uporabo piškotov. V kolikor se z njihovo uporabo ne strinjate, lahko spremenite nastavitve brskalnika tako, da bo sprejemanje piškotov onemogočeno, vendar to lahko omeji zmožnost vaše komunikacije z našim spletnim mestom. Tudi če piškotke sprejmete, jih lahko pozneje še vedno izbrišete z orodji vašega brskalnika. Piškotke uporabljamo izključno z namenom boljše izkušnje posameznega obiskovalca ali uporabnika.

Naše spletno mesto zbira tudi podatke o vaši uporabi našega spletnega mesta in spletnih storitev. Z našim orodjem za analizo spletnega mesta lahko na primer iz vašega brskalnika pridobimo informacije o tem, s katerega spletnega mesta ste prišli, s katerim iskalnikom in ključnimi besedami ste nas poiskali, katere strani ste si ogledali na našem spletnem mestu ter katere dodatke, kakšno širino in višino uporablja vaš brskalnik. Poleg tega zbiramo običajne informacije, ki jih brskalnik pošlje vsakemu obiskanemu spletnemu mestu, na primer naslov IP, vrsto in jezik brskalnika, čas dostopa in naslove spletnih mest. Vsi ti podatki se zbirajo izključno za potrebe vodenja statistike obiskanosti našega spletnega mesta.

PREDNOSTI PIŠKOTKOV
Ob uporabi iste naprave in brskalnika so piškoti nadvse uporabni, saj si lahko na primer zapomnijo vaše nastavitve, pomagajo nam spremljati, kako uporabljate naše strani in naredijo prikazano vsebino bolj ustrezno vašim interesom in potrebam. Nobeni piškotki, ki jih uporabljamo na svojih spletnih mestih, ne zbirajo podatkov, s katerimi bi vas bilo mogoče osebno prepoznati. Spodaj najdete preglednico, v kateri so navedeni glavni piškotki, ki se uporabljajo na naših spletnih mestih, s pojasnilom, čemu so namenjeni. Čas hrambe piškotkov Odvisno od vrste piškotkov. Piškotki seje potečejo, ko zaprete spletni brskalnik. Trajni piškotki lahko potečejo šele po nekaj mesecih ali celo nekaj letih.

UPRAVLJANJE IN BRISANJE PIŠKOTKOV
Z uporabo tega spletnega mesta se strinjate, da to spletno mesto nastavi piškotke na vašem računalniku ali mobilni napravi. Če želite spremeniti način uporabe piškotkov v brskalniku, vključno z blokiranjem ali izbrisom, lahko to storite z ustrezno spremembo nastavitev brskalnika. Postopek za upravljanje in brisanje piškotkov se razlikuje glede na brskalnik, ki ga uporabljate. Če želite izvedeti, kako to storite z določenim brskalnikom, lahko uporabite funkcijo pomoči v brskalniku ali pa obiščete www.aboutcookies.org, ki korak za korakom pojasni, kako upravljati ali izbrisati piškotke v večini brskalnikov.

 

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

Splošni pogoji spletne strani www.sunzone.si so sestavljeni v skladu z zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1). S spletno trgovino www.sunzone.si (v nadaljevanju »prodajalec«) upravlja podjetje TONY REMIH JAGRIČ S.P., Trška cesta 2, 3254 Podčetrtek, SI, matična številka: 8567441000, davčna številka: SI49212788. Datum vpisa v register: 17.12.2019. Ponudnik si pridržuje pravico do sprememb splošnih pogojev poslovanja brez posebne najave. Spremembe veljajo od trenutka objave in so za uporabnika zavezujoče. Spletna trgovina je odprta vsak dan, 24 ur na dan. Zaradi različnih tehničnih razlogov poslovanje prek spletne trgovine ali celo dostop do trgovine včasih ni mogoče. Pridržujemo si pravico, da za določen ali nedoločen čas omejimo ali popolnoma ustavimo prodajo nekaterih ali celo vseh izdelkov, ali da za določen ali nedoločen čas omejimo ali popolnoma ustavimo dostop do spletne trgovine. Ne prevzemamo odgovornosti za nedelovanje trgovine zaradi neznanja uporabe, kakršnih koli posledic zlorabe spletne trgovine, nedelovanje storitve zaradi izpada omrežja, izpada električne energije ali drugih tehničnih motenj, ki bi lahko začasno ali za daljši čas motile uporabo.

NAČINI PLAČILA
Ponujamo vam naslednje načine plačila:

  • Po povzetju
  • S kreditno kartico (MasterCard®,Visa)
  • PayPal
  • Predračun (plačilo po predračunu – nakazilo na TRR)

CENE IN STROŠKI DOSTAVE
Cene vseh izdelkov so navedene v evrih (€) in že vključujejo DDV, ponudbe pa veljajo do razprodanih zalog, razen v posebnih primerih, kjer je to izrecno določeno kako drugače. V primeru, da se dostava kupcu zakasni na njegovo željo ima prodajalec pravico, da brez predhodne najave kupcu zaračuna dodatne stroške, ki jih ima z zamudo dobave.

AKCIJE in POPUSTI
Roki veljavnosti akcijske ponudbe veljajo do preklica. Pri nakupu veljajo cene izdelkov s katerimi zaključite nakup. Uporabniki spletne trgovine lahko kupujejo izdelke po akcijskih cenah in cenah s popusti. Različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo ustrezno označene.

PROMOCIJSKE KODE ZA POPUST
Kot način posebne promocije uporabniki lahko določene izdelke kupujejo tudi s pomočjo promocijskih kod s popustom, ki jih dobijo na različne načine (prek SMS-a, E-maila, na letakih, na družbenih omrežjih,…). Promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu in je lahko časovno omejena. Kode in pravila uporabe bodo jasno določena. Vnos kode je omogočen pri vsakem izdelku in sicer v prvem koraku spletnega naročila – Košarica, ali v drugem in zadnjem koraku – Zaključek naročila.

STROŠKI DOSTAVE
Dostava ob vsakem nakupu je BREZPLAČNA.

STROŠKI – Plačilo po povzetju
Pri načinu plačila: Plačilo po povzetju (+1,99€) je prisoten dodaten strošek – 1,99€.

SEZNANITEV Z ODGOVORNOSTJO PODJETJA ZA STVARNE NAPAKE
Podjetje nosi odgovornost za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo v dveh letih od prevzema blaga, v skladu z določbami VZPot oziroma v enem letu za rabljeno blago.

Če vaš izdelek ne deluje zaradi stvarne napake, nam prosim napako javite takoj, ko ste napako odkrili, vendar ne kasneje kot v roku dveh mesecev od dneva odkritja napake. Svoje pravice lahko uveljavljate največ dve leti od prevzema izdelka. Pri tem nam preko elektronske pošte: info@sunzone.si posredujete fotografijo ali posnetek nedelujočega izdelka iz katerega je mogoče nedvoumno sklepati, da izdelek ne deluje. V kolikor bo to potrebno, vas bomo prosili, da nam izdelek vrnete zaradi pregleda in ugotovitve napake na izdelku.

SKLENITEV NAKUPA
Za nakup v spletni trgovini sunzone.si ni potrebna registracija. Dovolj so le podatki o naslovu plačnika oziroma naslov za dostavo, telefonska številka in elektronski naslov. Kupoprodajna pogodba med prodajalcem in kupcem je sklenjena v trenutku, ko kupec na spletni strani potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji obvezujoči tako za prodajalca, kot za kupca. Pogodba bo shranjena pri podjetju, dostop do nje je možen po pošti ali po elektronski pošti. Status naročila in spremembe naročila kupec prejme preko naslova elektronske pošte, ki ga posreduje ob registraciji. Postopek nakupa je preprost. Ko izberete artikel, ki ga želite kupiti pritisnete na gumb ob artiklu »Dodaj v košarico«. V nakupovalni košarici (»simbol nakupovalnega vozička«) se izpiše količina izbranega artikla in celoten znesek naročila. Če želite odstraniti ali zmanjšati naročeno število določenega artikla, pritisnite na gumb »košarica« ter nato pri količini, izberete želeno število, ali pa s pritiskom na »koš«, izdelek izbrišete. Ko uredite košarico s pritiskom na gumb »Nadaljuj na blagajno« nadaljujete z naročilom. V nadaljevanju bomo za uspešen zaključek naročila od vas potrebovali še podatke o načinu dostave, kjer lahko spremenite naslov za pošiljanje, če želite paket prevzeti na drugem naslovu ali koga obdariti in želite, da paket dostavijo na njegov naslov (na paketu bodo vidni vaši podatki, ki ste jih vnesli pri zadnjem koraku – Zaključek nakupa) in pa podatke o načinu plačila. Ko vnesete vse potrebne podatke za naročilo kliknete na gumb »Zaključi naročilo«. Prodajalec po prejemu naročila preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo po elektronski pošti kupcu potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ob potrditvi naročila prodajalec kupca obvesti tudi o predvidenem roku dostave. Z uspešno oddanim naročilom oziroma nakupom na spletni strani soglašate z vsemi pogoji poslovanja, ki so navedeni v spletni trgovini in potrjujete, da ste starejši od 18 let.

OBDELAVA NAROČIL
Spletna trgovina bo z aktivnostmi, potrebnimi za izvedbo sprejetega naročila, pričela takoj po njegovem prejemu.

ZAVRNITEV NAROČILA
Naročilo, za katerega se ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in podatki, s katerimi spletna trgovina razpolaga, ne more izvesti, se zavrne. Potrošnik ne more zahtevati izpolnitve takega naročila.

HRANJENJE NAROČILA
Oddano elektronsko naročilo oz. sklenjena pogodba o nakupu je shranjena na sedežu podjetja.

ODSTOP OD NAROČILA
Kupec lahko v skladu s 43. členom Zakona o varstvu potrošnikov v 14 dneh po prejemu blaga ponudniku pisno sporoči da odstopa od pogodbe oz. naročila. Izjema so izdelki, ki jih zaradi narave izdelka, higienskih, zdravstvenih in ostalih razlogov – podrobneje navedenih pri “PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA IN VRAČILO/ZAMENJAVA POŠILJK”.

PREKLIC NAROČILA
Naročilo lahko prekličete v 2 urah po naročilu oziroma dokler blago ni bilo odpremljeno. V primeru pravočasnega preklica naročila, kupec s tem nima nobenih stroškov. Naročilo lahko prekličete po elektronski pošti na naslov info@sunzone.si. Kupec lahko naročilo prekliče tudi v primeru, kadar mu prodajalec sporoči, da željenega blaga nima na zalogi. Pri preklicu naročila navedite podatke o naročniku in pa podatke o naročenem izdelku, ki ga želite preklicati.

PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA IN VRAČILO/ZAMENJAVA POŠILJK
V skladu z zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) ima kupec pravico, da v 14 dneh po prejetju pošiljke odstopi od pogodbe in po želji prodajalcu tudi pisno sporoči (elektronska pošta), da odstopa od pogodbe, brez da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. To lahko storite na način, da nam na naslov SUNZONE, Trška cesta 2, 3254 Podčetrtek pošljete vaše točne podatke: E-naslov, ime in priimek, ulico in hišno št; poštno št. in kraj, telefonsko št; TRR na katerega želite prejeti kupnino ter naziv izdelka, katerega želite vrniti. Blago morate nato nepoškodovano v originalni embalaži in enakem stanju kot ste ga prejeli vrniti v roku 14 dni od datuma ko ste prejeli naročilo.

V primeru menjave blaga je postopek enak. V dopisu nas obvestite, kateri izdelek vračate in katerega želite prejeti.

V primeru, da pisne odpovedi od pogodbe ne prejmemo v roku 14 dni od prevzema pošiljke ali da stranka ne vrne artikla v roku 14 dni od obvestila o vračilu ali menjavi, vračila ali menjave nismo dolžni upoštevati.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno v najkrajšem možnem času, najkasneje pa v roku 14 dni od datuma prejema vrnjenega blaga. Kupnino bo prodajalec kupcu vrnil z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec, razen v primeru, če kupec izbere drug način vračila pod pogojem, da trgovec s tem nima nobenih stroškov.

Kupec sme opraviti preizkus prejetega blaga le toliko, kot je to nujno potrebno za ugotovitev pravilnega delovanja in dejanskega stanja. Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je le to posledica njegovega ravnanja z blagom, ki ni nujno potrebna za ugotovitev narave in lastnosti blaga.

Stroške pošiljanja vedno krije kupec, razen v primeru, ko je to izrecno dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Pri vračilu ali menjavi blago vedno dobro zapakirajte in zavarujte blago ter uporabite originalno embalažo z vso priloženo opremo.

VRAČILO POŠKODOVANIH POŠILJK
Pri vračilu pošiljke, ki je fizično poškodovana ali v njej manjka vsebina, mora kupec sprožiti postopek reklamacije takoj ob prevzetju paketa pri kurirju, ki mu je pošiljko dostavil ali pa sporočiti na kurirsko službo. Skupaj z njimi bomo nato poskrbeli, da bo vaša reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

STVARNA NAPAKA
Za stvarno napako se po (ZVPot) šteje kadar:

  • stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet,
  • stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
  • stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
  • je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost artikla se preverja z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu. Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

REŠEVANJE SPOROV
Pritožbe lahko kupec poda v ustni ali pisni obliki. Pritožbe v pisni obliki sprejemamo preko elektronske pošte na naslov info@sunzone.si. Prizadevamo si, da morebitne spore rešimo izvensodno in sporazumno, v kolikor pa to ne bo možno, je za reševanje sporov pristojno sodišče v Ljubljani.

SUNZONE, ki kot ponudnik blaga in storitev, omogoča spletno trgovino (sunzone.si) na območju RS, ne priznava nobenega drugega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov, kot pristojnega za reševanje morebitnega potrošniškega spora (ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov), razen SRPS – evropska platforma za spletno reševanje potrošniških sporov, ki je potrošnikom na voljo na spodnji povezavi: Reševanje potrošniških sporov